BH159 HE-112 1550mm ARF

Kód zboží: 4ST112497 EAN: 8595241383095
Polomaketa německé stíhačky pro dvoutakty 10-15ccm nebo benzínový motor 15ccm. Rozpětí: 1550mm. Konstrukční trup a křídlo, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.
  • Cena vč. DPH:8 630 Kč
  • Cena bez DPH:7 132 Kč
  • Původní cena:8 990 Kč
  • Dostupnost: Nedostupné

Heinkel He-112 byl v polovině 30. let nejvážnějším konkurentem Messerschmittu Me-109 v soutěži o nový standardní stíhací letoun Luftwaffe. Ačkoliv říšské ministerstvo letectví bylo spíše nakloněno Heinkelu, všeobecně poněkud vyšší výkony se stejným motorem, lepší chování ve vývrtce a jednodušší a levnější konstrukce rozhodly ve prospěch „stodevítky“. Jako „cena útěchy“ byla povolena sériová stavba a export zdokonaleného provedení He-112B s novým křídlem a kapkovitým krytem kabiny. Celkem byla vyrobena zhruba stovka strojů, které byly dodány do Japonska, Španělska, Rumunska a Maďarska. Heinkelu ale věnovala velkou pozornost nacistická propagandistická mašinérie, která jej prezentovala jako druhý standardní stroj Luftwaffe – jako takový dlouho „strašil“ v příručkách pro rozpoznávání a na straně Spojenců byla z různých bojišť hlášena řada sestřelů He-112B, ačkoliv se tam žádné ve skutečnosti nevyskytovaly.

Polomaketa německého stíhacího letadla pro pohon dvoutaktním žhavíkem 10-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo střídavým elektromotorem třídy AXI 4130 s 6S LiPo.

Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, motorový kryt je laminátový, odnímatelný. Servo plynu a přijímač jsou uloženy v prostoru kabiny; přístup k nim (a popř. k nádrži nebo pohonnému akumulátoru) umožňuje odnímatelná horní část trupu s krytem kabiny. Serva směrovky a výškovky jsou uložena pod odnímatelným krytem na spodku trupu; kormidla jsou ovládána pomocí drátových táhel. Stavebnice obsahuje díly pro montáž spalovacího motoru (na stavitelné plastové lože v poloze hlavou doprava dolů) i elektromotoru (v zadní montáži na překližkovou desku s pomocí distančních sloupků).

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem s polovinami nasouvanými z boku na duralovou trubkovou spojku je klasické celobalsové konstrukce. Křidélka i klapky jsou ovládány vždy 2 nezávislými servy uloženými v křídle.

Ocasní plochy jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce.

Celý model je potažem polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.

Podvozek je ostruhového typu s odpruženými hlavními nohami dodávanými ve stavebnici. Můžete jej postavit jako pevný nebo nainstalovat elektrický nebo pneumatický zatahovací mechanismus (není součástí stavebnice). Ostruha je řiditelná, spřažená se směrovkou.

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň sedmikanálovou počítačovou souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, odpružené podvozkové nohy, řiditelnou ostruhu, kola, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství a obrázkový návod.

Rozpětí (mm)1550Délka (mm)1560Plocha křídla (dm2)49Hmotnost (g)4500FunkceS, V, K(2), F(2), M, PNáročnostS1/P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

ASP 2T ASP 4T O.S.
Motor ASP S91A ASP FS-91AR OS MAX GT-15/GGT-15
Vrtule MA 13x6" MA 14x6" S-2 FOXY 14x8”
Nádrž (ccm) 300-400 300-350 200-300 benzín
Serva 8x HS-422
Serva “High Voltage” 8xHS-430BH
Serva Digi 8x HS-5485HB
RC souprava min. 7 kanálů
Rozpětí [mm] 1550
Délka [mm] 1560
Plocha křídla [dm2] 49
Hmotnost [g] 4500
Ovládané funkce S,V,K(2),M,P(2),F(2)
Stavební náročnost S1
Náročnost pilotáže P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

ASP 2T ASP 4T O.S.
Motor ASP S91A ASP FS-91AR OS MAX GT-15/GGT-15
Vrtule MA 13x6" MA 14x6" S-2 FOXY 14x8”
Nádrž (ccm) 300-400 300-350 200-300 benzín
Serva 7x HS-422
Serva “High Voltage” 7xHS-430BH
Serva Digi 7x HS-5485HB
RC souprava min. 7 kanálů
QR kód
Nákupní košík

Košík je prázdný

Výrobci
Přihlášení zákazníka

RC modely letadel
Naše další e-shopy a stránky

Specializované stránky věnující se kvadrokopterám. Kvadrokoptéra.cz