Dvoudobé motory O.S. MAX představují naprostou špičku mezi pohonnými jednotkami pro modely vrtulníků. Tradičně propracovaná konstrukce s použitím prvotřídních materiálů zaručuje vysoké výkony a dlouhodobou životnost.
Tříjehlový karburátor pro optimální nastavení palivové směsi v celém rozsahu otáček se sacím nátrubkem tvarovaným jako Venturiho trubice pro zvýšení účinnosti sání.
Dvouramenná páka karburátoru pro ovládání dvojitými táhly bez mrtvých chodů a vůlí.
Modře eloxovaná hlava válce s důmyslně tvarovanými žebry pro dokonalé chlazení.
Vyvážená kliková hřídel uložená na přesných kuličkových ložiscích pro minimalizaci vibrací a dosažení maximálního výkonu.
Motor je připraven pro montáž laděného tlumiče výfuku PowerBoost 105.
Zadní víko motoru je připraveno pro montáž senzoru pro governor Futaba GY-701.
MAX 105HZ je vysokovýkonný dvoudobý motor se žhavící svíčkou s klasickou konstrukcí s pístem s pístním kroužkem pro špičkové F3C a 3D akrobatické modely vrtulníků třídy 90. Je osazen tříjehlovým karburátorem typu 61E. Ideálním doplňkem motoru je laděný tlumič výfuku PowerBoost 105.
Stejné zástavbové rozměry jako motory třídy .90, o 15% vyšší výkon.
Kliková hřídel má závit pro matici vrtule UNF 5/16-24.
Doporučené palivo: nejméně 18% ricinového nebo syntetického oleje (popř. směsi syntetického a ricínového oleje), 10-30% nitromethanu.
Doporučená svíčka: O.S. MAX No.8, No. 7, při použití paliva s vyšším obsahem nitromethanu O.S. MAX No. 10 (dříve A5).
Sada motoru obsahuje: motor MAX 105HZ s RC karburátorem 61E, žhavící svíčku No. 8, návod k obsluze.