Letecký čtyřtaktní benzínový motor s obsahem 39,96ccm s výkonem 3,8 koně při 8600o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 1170g (tlumič 113g), váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
O.S. MAX GF40 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 25-30 ccm žhavící nebo 30 ccm benzínové dvoutaktní motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování a především úžasný realistický zvuk čtyřtaktu ideální pro makety!
Stejné zástavbové rozměry jako GT33.
Nové elektronické zapalování IG-04 s napájením ze 4-5 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
Vzadu montovaný dvoujehlový karburátor typu Walbro WT1070 pro spolehlivou a dokonale stabilní dodávku paliva.
Systém PCV (Positive Crankcase Ventillation) pro odvětrávání klikové skříně recirkulující přefouknuté plyny a olej.
Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
Velmi úsporný provoz – 300 ml nádrž vystačí na 10-15 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
Expanzní tlumič F-6040 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového čtyřtaktu ideální pro makety a polomakety.
GF40 je čtyřdobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 25-30 ccm žhavícími nebo 30 ccm benzínovými dvoutaktními motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro WT1070 se sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-04 a expanzní tlumič výfuku typu F-6040.
Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
Palivová nádrž (300-400 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GF40 s RC karburátorem typu Walbro WT1070 se sytičem, elektronické zapalování IG-07, jiskřivou svíčku 1/4-32, tlumič výfuku F-6040, návod k obsluze.