RC10T6.4 sdílí klíčové komponenty s podvozky RC10B6.4, RC10B6.4D a RC10B74.2, takže je snadnější než kdykoli předtím provozovat více tříd současně. Odpružení a tlumiče přechází velkoobjemovými 13mm velkoprůměrovými tlumiči s novými pružinami. Nová konstrukce podvozku je truckovou verzí konstrukce buggy RC10B6.4 a dostala nový systém uchycení kulových čepů a horní desky s úhlovým řízením pro lepší konzistenci. Kromě toho mohou závodníci vyladit výšku řízení, stopu nápravy a vložky pro vyladění pocitu z přední části podvozku. Přilnavost zadní části je vylepšena volitelnými držáky C a D a 93,5mm kardany CVA, které jsou součástí sady. Ramena odpružení jezdí na nových kloubkách a spojovačkách o průměru 3,5 mm.
Model RC10T6.4 je aktualizován podle nejnovějších závodních specifikací, aby závodníci získali náskok před konkurencí.
Nové vlastnosti modelu RC10T6.4
Nové hliníkové tlumiče a pružinamy s velkým 13mm závitem a opracovanými písty tlumičů pro lepší ovladatelnost při nárazech a skocích.
Obráběné 13mm písty tlumičů, 2x1,6 mm vpředu a 2x1,8 mm vzadu.
Nové přední uchycení kulového čepu a horní deska se šikmým systémem řízení pro lepší konzistenci řízení
Nové 3,5mm kulové čepy a spojovačky pro maximální odolnost
Aktualizované zadní zavěšení s širšími úchyty C a D z řady RC10B6.4
Nové delší 92,5mm hnací kardany CVA pro větší přilnavost zadní části vozidla
Zadní upínací šestihrany z modrého hliníku o průměru 7,0 mm s laserovým leptáním
Nové boční lišty podvozku se systémem uchycení ventilátoru RC10B6.4
Nové hliníkové šasi délky nákladního vozu s 22,5° náklonem, který doplňuje aktualizovanou geometrii přední části a s novým tvarem pro snížení drhnutí podvozku o povrch trati
Včetně tvarovaných přepážek s úhlem 20°, 22,5° a 25° pro kompletní škálu možností natočení a náklonu.
Výškově nastavitelný systém zvonku a hřebenu řízení B6.4 pro optimalizované natočení kol při všech jízdních výškách a úhlech natočení kol
B6.4 -1mm sada bloků řízení a natočení čepu pro plynulejší a předvídatelnější řízení v celém rozsahu natočení kol
Hliníková montážní vanička ESC RC10B6.4 posunutá v podvozku dopředu a s širší stopou pro umístění elektroniky, což má za následek posunutí hmotnosti více dopředu.
Tovární týmová hliníková vanička ESC RC10B6.4 11g
Dědictví po modelu RC10T6.2
Přední a zadní ramena a parohy/držáky tlumičů s křídlem pro lepší ovladatelnost při vysoké trakci
Dvoudílné zadní náboje B74.1 s hliníkovými horními krytkami pro přesné nastavení geometrie
Součástí dodávky je 1,3mm přední stabilizátor a hardware pro větší stabilitu při vysokých rychlostech
Součástí je převodovka Laydown Stealth
+1 ramena bloku řízení z uhlíkových vláken
Aktualizované uchycení přední karoserie je tužší, aby chránilo karoserii před prasknutím
Lehké, tvrdě eloxovaný hliníkové šasi s centralizovanou hmotností a třemi polohami umístění motoru pro lepší ovladatelnost na všech typech tratí
Nastavení výšky diferenciálu s dodávanými vložkami 0, 1, 2 a 3 mm
Snadný přístup k diferenciálu
Dělená kluzná sestava pro lepší vyvážení hmotnosti a vůli nárazů
Odolné frézované 4,0mm parohy/držáky tlumičů z uhlíkových vláken
Hliníkové tlumiče s 3mm hřídelemi a X-kroužky pro lepší plynulost otáčení
Obráběné písty v balení pro lepší uchycení a hladší chod
Obrácené řízení zvonu umožňuje více prostoru pro montáž elektroniky
Přišroubovaná ramena bloku řízení pro snadné nastavení Ackermanna
Hliníkové uchycení zadního kulového čepu pro větší pevnost
Jednodílná pouzdra tlumičů usnadňující montáž
Lehká hliníková horní hřídel
Hliníkové úchyty ramen C a D, které jsou součástí dodávky, umožňují velký rozsah nastavení anti-squat a toe
Součástí dodávky je sada vylepšených kuličkových ložisek Factory Team
Vzhledem k probíhajícímu výzkumu a vývoji nemusí fotografie odpovídat finální sadě. Vozidlo zobrazené na těchto fotkách je vybaveno položkami, které NENÍ součástí sady: Reedy motor, baterie, Regulátor, servo, přijímač, disky, pneumatiky, karoserie a ozubené kolo. Vyžaduje se montáž a lakování.