Specter 700 V2 NME kit

Kód zboží: XL70V2K03 EAN: 8596450081093
Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „700" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 690–720 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4525–4530 a 12–14S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky a návod; neobsahuje motor, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
  • Cena vč. DPH:24 990 Kč
  • Cena bez DPH:20 653 Kč
  • Původní cena:24 990 Kč
  • Dostupnost: Skladem (10 ks)
Množství:

Specter 700 V2 NME (Nick Maxwell Edition) představuje speciální verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 700 přinášející řadu unikátních vylepšení oproti výchozímu modelu Specter 700 V2. Modifikace zahrnují zesílené hlavy nosného a vyrovnávacího rotoru z vysokopevnostního duralu 7075, 1:1 geometrii cykliky k rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónickou hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, rychloupínací koncovku táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek, a unikátní kabinu ve žluto-modro-stříbrném „NME“ stylu. Všechny změny byly vedeny snahou o zvýšení výkonů výchozího modelu a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku.

Specter 700 V2 NME dovoluje instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům ostřílených 3D pilotů a umožňuje použít jejich nejoblíbenější a důkladně prověřené vybavení.

Specter 700 V2 zavádí novou o 10 mm sníženou rotorovou hlavu z vysokopevnostního leteckého duralu 7075 zlepšující rozložení hmotnosti ve svislé ose a dovolující lepší soustředění hmoty blíže k těžišti ve středu draku. Kompaktní charakter hlavy pomáhá dodat ještě více živosti pro piloty, kteří chtějí mít model s úžasnou odezvou na řízení. I při těchto úpravách hlava stále využívá dvouřadá kuličková ložiska s kosoúhlým stykem zajišťující velmi vysokou životnost.

Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 32 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Táhlo ovládání vyrovnávacího rotoru je umístěno na horní straně ocasního nosníku, což spolu s uložením serva bočení „pohromadě“ se servy cykliky přispívá k soustředění hmoty vrtulníku co nejblíže těžišti. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím 8 mm širokého ozubeného řemínku, což je zárukou dlouhé životnosti.

Oproti starším provedením Specteru 700 byl zvětšen průměr převodového kola stálého náhonu vyrovnávacího rotoru (100 zubů) a ocasní řemenice (20–21 zubů), což zvětšuje rádius ohnutí ozubeného řemínku a snižuje tak jeho tření a zvyšuje jeho životnost. Uhlíkový svislý stabilizátor je extrémně lehký pro maximální snížení hmotnosti a s tím související setrvačnosti ocasu.

Rám vrtulníku je tvořen uhlíkovými bočnicemi, kompozitovými a duralovými příčkami. Umožňuje zasouvání pohonného akumulátoru zezadu, takže jeho výměnu lze provádět bez nutnosti nejprve sejmout kabinu. Lože pro flybarless řídící jednotku je umístěno v přední části modelu, což usnadňuje zapojování palubní elektroniky a omezuje vibrace přenášené do gyra.

Podvozek je nyní širší a nižší pro větší stabilitu při vzletu a přistání s robustními 15 mm nohami - ty je možno zaměnit za tuningové 18 mm, pokud potřebujete něco skoro nezničitelného.

Charakteristika Specteru 700 V2 NME:

  • Flybarless rotorová hlava
  • CCPM deska cykliky 120°
  • Celokovová rotorová hlava z duralu 7075
  • Tuhý rám s  uhlíkovými bočnicemi
  • Extra tuhý ocasní nosník z 32 mm uhlíkové trubky
  • Možnost použití pastorků pro hřídele motorů s průměrem 6 mm s 10–13 zuby (ve stavebnici 11 zubů)
  • Hlavní převodové kolo 106 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 100 zubů, ocasní řemenice 21 zubů (tuningová 20 zubů)
  • Umožňuje použití rotorových listů 690–720 mm
  • Náhon vyrovnávacího rotoru 8 mm ozubeným řemínkem
  • Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 105–116 mm
  • Možnost zasouvání akumulátorů lože zepředu nebo zezadu
  • Elegantní sportovní kabina
  • Odolný široký kompozitový podvozek

Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 690–720 mm.
Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 105–116 mm.
Doporučená RC souprava: počítačová min. 6 kanálů s heli programem.
Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL850, HBL960, HBL950, KAVAN GO-1180MG.
Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL880, HBL990, HBL980, KAVAN GO-11T80MG.
Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
Vhodný motor: Střídavý motor s rotačním pláštěm řady 4525-4530 (průměr statoru 45 mm) s 500–550KV s délkou volné hřídele 20–55 mm pro 12S LiPo. Pro sportovní létání např. Sunnysky M4526R 540KV, pro extrémní 3D létání Sunnysky M4530R 518KV.
Vhodný regulátor pro sportovní létání: Střídavý pro vrtulníky 130–150A, např. Hobbywing Platinum PRO 130A-HV V4, Platinum PRO 130A-HV Opto V4 apod.
Vhodný regulátor pro 3D a extrémní 3D létání: Střídavý HV (Opto) pro vrtulníky 200–300A, např. Hobbywing Platinum 260A-HV OPTO V5.
Pohonný akumulátor: 12S (2× 6S) LiPo 4500–5200 mAh min. 60C nebo 14S (2× 7S) 4000–5500 mAh min. 60C (rozměry prostoru pro akumulátor 380×68×70 mm).

Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.

Délka trupu [mm] 1383
Šířka [mm] 217
Výška [mm] 351
Hmotnost (mechaniky) [g] 2060
Hmotnost (letová) [g] 4900 - 5300
Ovládané funkce M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro
Náročnost stavby S2,S3
Náročnost pilotáže P3,P4
QR kód
Nákupní košík

Košík je prázdný

Výrobci
Přihlášení zákazníka

RC modely letadel