Na základě platformy vítězného vozu S35-GT, který se stal mistrem světa, společnost SWORKz dále vyvíjela svůj nitro GT a přišla s modelem S35-GT2. S35-GT2 je určen pro čistě silniční závody.
Jak pozoruhodné bylo datum 18. ledna 2020. SWORKz vyhrál své první mistrovství světa. A ne jen jeden titul, ne, ale hned dva. Jezdec továrního týmu SWORKz Jörn Neumann vyhrál se svým vozem SWORKz S35-GT mistrovství světa GT v kategorii Nitro a s vozem SWORKz S35-GTE v kategorii Electric.
Na základě platformy vítězného vozu S35-GT, který se stal mistrem světa, společnost SWORKz dále vyvíjela svůj nitro GT a přišla s modelem S35-GT2. S35-GT2 je určen pro čistě silniční závody. Má unikátní zcela novou konstrukci předního a zadního zavěšení. Nový přední systém řízení Ackerman nyní pochází přímo z nitro Buggy 1/8 S35-4.
Aktualizace z modelu S35-GT a přepočítaný nový systém převodovky se středovým 2-stupňovým převodovým poměrem poskytuje modelu S35-GT2 spoustu vylepšení. S35-GT2 je vybaven tvrdě eloxovaným a odlehčeným hliníkovým šasi s širokým rozvržením, který byl dlouhodobě testován našimi továrními piloty, aby byl zaručen nejlepší výkon. Nový model S35-GT2 přichází s nižším uspořádáním tlumičů vpředu i vzadu. Nejnovější geometrie řízení s novými Ackermanovými a řídicími deskami poskytuje pilotovy velmi přesnou zpětnou vazbu a kontrolu nad S35-GT2. Novinkou u modelu SWORKz S35-GT2 je zcela nový systém zadního náboje kol. Kompozitní plastový materiál v kombinaci s uhlíkovými deskami dává možnost různého nastavení.
Nově vyvinutý kompozitní materiál dokonale spolupracuje s diferenciály HET a poskytuje maximální trakci a kontrolu. zde je mnoho dalších drobných změn a chytrých nápadů vložených do vašeho nového podvozku SWORKz S35-GT2, které z něj dělají skutečného vítěze.
Nové tvrdě eloxované, odlehčené hliníkové šasi T7075.
Nové parohy/držáky olejových tlumičů P/Z
Nové krytky tlumičů
Nové 3mm aktualizované čepy zadních tlumičů
Nová deska Ackerman
Nový systém řízení
Nový hliníkový díl Servo Saver
Nová upevňovací matice Servo Saver
Nová deska Servo Saver
Nová konstrukce zajištění sloupku serva
Nové kuličky řízení
Nové desky kloubů řízení
Nové aktualizované destičky pro vložení špičky s čtvercovými vložkami
Nová spodní přední a zadní ramena
Nová přední horní ramena
Nové kompozitní zadní náboje s uhlíkovými deskami
Nový vícenásobně nastavitelný kulový systém pro zadní horní ramena
Nové šrouby proti zablokování tlumičů
Včetně předních/zadních diferenciálů HET
Nový systém převodových poměrů dvourychlostní převodovky
Včetně dvou předních výztuh podvozku
Více poloh vyvažovacího závaží pro šasi
Silnější oblast dolní zarážky
Optimalizované hliníkové T7075 a uhlíkové díly
Technické údaje
Délka:490mm
Šířka:308mm
Výška:145mm
Světlá výška:15mm
Rozvor kol:325-330mm
Rozchod kol:P:304mm / Z:308mm
Převodový poměr: 1,5 mm Střed:57/61,18/23 zubů, P/Z:43/13 zubů
Hmotnost:3450g
Model neobsahuje: Serva: Plyn/Brzda a Řízení, Spalovací motor, Přijímač, RX-sada 5čl. NiMH nebo 2s Lipo, Gumy, Disky, Karoserii.