Závodní podvozek Yokomo, který přináší se svým kreativním designem mnoho inovací, se posunul do podoby "BD12". Při zachování stejného vyvážení mezi příčným a podélným náklonem, bylo dosaženo ještě nižšího těžiště. Pokročilý design převezme vedoucí pozici pro sezonu 2023-2024.
Tuhost podélného náklonu je ovládána novým držákem motoru, příčný náklon je potom ovládán děleným předním a zádním horním platem podvozku, které spolu se systémem A.T.F. (active top-deck flex) umožňují ostré zatáčení. Přední i zadní tlumiče byly zkráceny a misky pružin díky uložení v ložiscích absorbují torzi pružin pro lineární chod.
Vlastnosti:
Dělené přední a zadní horní plato podvozku a spojení s držákem motoru pro zlepšenou tuhost
Zkrácené tlumiče a misky pružin uložené na ložiscích obsorbujících torzi
Výztuhy na předních závěsech zabraňují kontaktu kol s karoserií pro lepší trakci
Karbonová výztuha na držáku motoru pro zlepšenou tuhost
90T hlavní převodové kolo pro snížení těžiště převodového ústrojí
Motor byl posunut blíže k přední části pro centralizaci těžiště
Nový design předního shock toweru s novou pozicí pro uchycení tlumičů
Nový zadní shock tower s nastavitelným úhlem tlumičů
Užší skosení kolem šroubů v platu podvozku a široké podložky pro prevenci poškození
Pokud se chystáte závodit, je vhodné přizpůsobit výběr elektroniky podle kategorie.
Příklad kategorií:
Stock 21.5T - 21.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
Stock 17.5T - 17.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
Stock 13.5T - 13.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
Modified - libovolný motor (např. 4.5T) a regulátor s časováním, schválené pneumatiky
*Konkrétní kategorie a jejich regulace se mohou na různých závodech lišit - často je požadován i výběr z předepsaných karoserií, či různá minimální hmotnost auta apod. Doporučujeme nastudovat přímo tam, kam hodláte vyrazit.